Generációk együttműködése
![](https://5dff0c2246.clvaw-cdnwnd.com/23d698fb39602519035c33d51e4e20ba/200000043-9ed3b9ed3d/shutterstock_318060626.jpg?ph=5dff0c2246)
A munkaerőpiacon ennyi generáció egyszerre sosem volt jelen (a Veteránok, a Baby Boomer-ek, az X ge- neráció és az Y generáció), ez pedig kihívás elé állítja a foglalkoztatót. A generáció kifejezést többféleképpen közelítik meg a témában kutatók. Egyes nézőpontok szerint generációnak hívják a hasonló korú egyének csoportját, míg más megközelítés szerint egy generációt alkot az a csoport, amely egyrészt egy bizonyos időintervallumban született, emellett nagyon hasonló történelmi, szociokulturális környezetben nőtt fel (Mannheim, 1952).
Legyen szó bármely megközelítésről is, jelen helyzetben a szervezetek vezetőinek érdeke, hogy a piacon jelen lévő, sok esetben igen más értékekek képviselő generációk tagjai megtalálják a közös hangot.
Tréningünk célja a generációk között fennálló különbségek okainak feltárása, az egyes generációk jellemzőinek meghatározása, tanácsok az ebből adódó konfliktusok megoldására.